Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 21-11-2015 16:15:29
Elektronica & TV

Nieuwe wasmachine stuk

Eens is dit besproken in de eerste kamer en toen was het zo dat in principe de klant recht heeft op vervanging of herstel naar keuze. daarbij ging men er vanuit dat als het een klein mankement was dat dan herstel redelijk was, was het een groot mankement betrof dat de consument dan een vervanger kon eisen.

maar... helaas laat dat iedereen koud, zelfs de consumentenbond en is het gewoon aan de verkoper wat er gebeurt. dus helaas. ik kan me goed voorstellen hoe u zich voelt. u wilt geen opgelapte miskoop.
aan de andere kant, soms is het echt met wat nieuwe attributen echt goed opgelost.

wat is eigenlijk het merk dat u heeft gekocht en hoeveel heeft u ervoor betaald?

als u zin heeft om flink uw gram kwijt te raken, dan zou u uw klacht op klachtenkompas.nl en klacht.nl zetten. noem ook het merk van de wasmachine.

de drie keer repareren zijn onzin, gewoon een verzinsel van de bedrijven.