Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 21-11-2015 19:09:20
Huishouden & Energie

Fout gemaakt met thoek bankstel

Beste mooningrid,

het kan best zijn dat de leverancier een fout heeft gemaakt maar u heeft te maken met de verkopende partij. u dient dan ook de verkopende partij er op aan te spreken.
als de leverancier de fout heeft gemaakt dan is het aan de verkopende partij om verhaal te halen bij de leverancier. de verkopende partij dient u te leveren wat u samen bent overeengekomen.

een bank koopt u niet voor een paar maanden of voor een jaar maar die zal toch jaren mee moeten gaan verwacht ik. drie maanden wachten kan dan lang lijken, maar op de levensduur van de bank zou het een schijntje behoren te zijn.
als ik u was zou ik de verkoper er dus op aan spreken, het zeker niet accepteren. laat ze meteen ook maar kosteloos een vervangende bank leveren voor de periode dat u zonder uw nieuwe bank zit (mocht men eerst de huidige 'foute' bank ophalen). u behoort er niet teveel last van te hebben dat u het verkeerde product geleverd krijgt.
meer informatie vind u https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is">hier.