Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

user123
user123 - 21-11-2015 19:16:15
Huishouden & Energie

Fout gemaakt met thoek bankstel

Kennelijk erkent de winkel het probleem en nemen ze hun verantwoordelijkheid.

de vraag of u met korting de verkeerde bank wil houden is gewoon praktisch. in sommige gevallen kan zo'n bank in spiegelbeeld ook prima gebruikt worden. (hoekbank in spiegelbeeld is overigens een klassieke fout, meestal van de verkoper)

uiteindelijk heeft u recht op een bank zoals u heeft besteld. dat daar wachttijd tegenover staat is vervelend, maar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.

vaak mag u de verkeerde bank zolang gebruiken tot de juiste binnen is gekomen.