Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 21-11-2015 19:48:27
Geldzaken & Recht

Online winkelen/ retouren

Nergens lees ik van ts dat hij/zij een verzegeling heeft verbroken en/of de kousen aangehad heeft.

het volgende staat op die website:

"op het moment zijn er veel cowboys in de markt. iedereen denkt snel geld te kunnen verdienen door even een goedkope webshop uit de grond te stampen. maar wil je op de lange termijn goed blijven verkopen, naam krijgen en kwaliteit blijven leveren, is er wel iets meer nodig.

waar wij goed in zijn
een tevreden klant is een vaste klant. mooy & de goede maakt van haar klanten vaste klanten door een geweldige ‘customer experience’ te bieden. directe en snelle communicatie zijn daarbij van groot belang."

deze 'cowboy' heeft het blijkbaar niet zo op vaste klanten, gezien dit topic.
en die geweldige ‘customer experience’ stelt dus totaal niets voor; een heel goedkoop, nietszeggend verkooppraatje.

daarbij een website die alléén goede reviews plaatst (al dan niet verzonnen....), vertrouw ik al helemaal niet.

en dan die http://www.medifors.nl/index.php/algemenevoorwaarden_medifors]strongivoorwaarden/i[/b"> van hen. ze hebben het nog steeds over een herroepingsrecht van 7 dagen....... erg slordig.

ik begrijp waarom zij niet bij een overkoepelende branchevereniging zijn aangesloten.

maar heeft u * https://elephone.nl/organization/2579918]strongidit/i[/b"> * of * http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:fzbjq_k8azgj:maps.medi.de/medi-nl/rotterdam/mooy-de-goede/+&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl]strongidit/i[/b"> * telefoonnummer al geprobeerd?

deze 'cowboy' frustreert willens en wetens de boel. indien u binnen de gestelde termijn van 14 dagen heeft aangegeven dat u deze kousen wilt ruilen/ terug sturen (mits deze niet gebruikt zijn), wordt die termijn automatisch verlengd.

laat dit voorval voor een ieder een waarschuwing zijn, om met deze 'cowboy' in zee te gaan.