Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
digioma - 22-11-2015 00:24:09
Elektronica & TV

Garantie op de tv

't zou me niet verbazen als tijger1 gelijk heeft. kpn had vrijdag een megastoring op zowel tv, internet als telefoon. zelf stond ik al m'n laptopleverancier omdat de mail 't niet deed. hij kon 't ook niet vinden, maar ik heb de lapto toch weer mee naar huis genomen; paar uur later was alles vanzelf weer in orde.
tv is vandaag pas opgelost en via de radio werd geadviseerd even de stekker uit het stopcontact te halen, na een minuutje weer erin en dan wordt automatisch een update uitgevoerd.
als dat net helpt, dan is er echt was mis. succes.