Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sw
swat1500 - 22-11-2015 13:06:51
Computers & Telefonie

Mag ik een nieuwe eisen ?

Hoewel een en ander onlosmakelijk aan elkaar verbonden lijkt te zijn, zijn voortdurende problemen met de telefoon geen grond om het abonnement bij kpn op te zeggen.
feitelijk heeft u met kpn afgesproken via een contract (het abonnement) dat zij bepaalde mobiele diensten aan u leveren en dat u ze kunt afnemen. daarnaast heeft u bij kpn een telefoon naar uw keuze gekocht op afbetaling. de termijnen waarmee u afbetaald worden "voor uw gemak" tegelijk met uw abonnementskosten bij u afgeschreven.
alleen als kpn de afgesproken mobiele diensten niet levert zou er, na ingebrekestelling, een moment kunnen komen dat u het abonnement kunt opzeggen.
kpn is echter wel de leverancier van uw telefoon en dient er voor te zorgen dat u binnen de wettelijke garantietermijn daar onbezorgd gebruik van die telefoon moet kunnen blijven maken. de telefoon op lijkt gezien uw klachten niet goed te functioneren. u moet zich dan wenden tot de leverancier van het apparaat en niet tot de leverancier.