Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 23-11-2015 00:43:56
Computers & Telefonie

T-mobile

Jerry toekoen,

hoi wij hebben een door lopende abonnementen bij t-mobile al jaren en nou hebben ze mijn abonnement in een keer veranderd en moet binnen 1 maand

is alle commotie op tv, internet, post, email, wellicht sms u volledig voorbijgegaan?
u mag wel met één maand opzeggen, dus de andere partij ook, logisch toch.

met een een andere soort abonnement doen wat wij niet ervoor gekozen hebben
dit is u aangeboden, u had ook per direct uw contract kunnen opzeggen.

hierdoor ben ik bijna 1000 euro kwijt
hoe ter wereld had u die € 1000 willen "op"bellen, ze zijn geen spaarbank ........

en zeggen je moet het hiermee doen
dat is ook zo.

maar ik ga er niet mee akkooord
dat is dan jammer en helaas, maar u heeft "geen poot om op te staan".

help ons graag
u bent niet te helpen .......
probeer via een aantal nummers nog wat minuten te cashen of steun het goede doel door te doneren.