Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

le
lessis - 23-11-2015 13:31:46
Voeding & Gezondheid

Klacht over crosmo bv - alektum

Ook ik deel deze ervaring:
heb de brief verstuurd met de volgende inleiding --> zo wordt inzichtelijk wat mijn probleem met crosmo products is.

goedemiddag,

afgelopen week heb ik u een mail van u mogen ontvangen dat ik een vervolg pakket moet gaan betalen, hier heb ik op gereageerd en tot dusver helaas nog geen reactie mogen ontvangen.

wat ik wel heb mogen ontvangen zijn erg veel herinneringsmailtjes / sms.

het is naar mijn idee een hele rare situatie. het is natuurlijk erg vreemd dat jullie zo reageren als ik immers een gratis proefpakket heb aangevraagd!
naast dat zijn er deze rare acties
- erg hoge kosten en de druk van in rekening brengen voor wat?
- push berichten versturen zonder dat ik hiervan op de hoogte ben en of toestemming voor heb gegeven.
- geen reactie op mijn mail
- het pushen van een vervolg pakket --> dit wil ik niet!
- het nu op eens niet meer kunnen bestellen van een proefpakket??

na aanleiding van bovenstaand bericht, stuur ik u hierbij een brief waar bij ik weiger om te betalen totdat ik hier bewijs of de juiste informatie van heb ontvangen.
ook heb ik ook een melding geplaatst op diverse sites.

jammer van het product deze procedure.

voor meer informatie verwijs ik u naar mijn brief,

vriendelijke groet,