Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 23-11-2015 17:14:23
Elektronica & TV

Probleem met philips tv

Mocht de tv inderdaad een defect hebben, dan het volgende.

u moet naar de verkoper gaan. een tv van 1000 euro die het na 2.5 jaar al begeeft, dat is niet normaal. dan heeft u recht op kosteloos herstel. daarbij ga ik er vanuit dat het defect niet aan u gebruik ligt.

klik https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie">hier

waaruit
u hebt recht op een goed product. in de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. u moet het product een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken. wat u van een product kunt verwachten hangt af van de volgende dingen:

wat de verkoper heeft gezegd
wat er in reclame is gezegd
het merk
de prijs
of het product nieuw of tweedehands is


het is verstandig om contact op te nemen met consuwijzer en vraag daar of ze u verder kunnen adviseren.

088 - 0 70 70 70 (normale belkosten)

u kunt ook met het juridisch loket bellen, maar dat is flink aan de prijs
0900 8020 (25 cent! per minuut)