Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 23-11-2015 19:53:05
Computers & Telefonie

In garantie toch moeten betalen

Beste angeliquemarvin,

als ik uw vraag goed begrijp dan is 'het niet opladen' van uw telefoon gerepareerd maar na 2 dagen doet zich hetzelfde probleem weer voor.
een erg bijzondere reactie van coolblue vind ik dit, er behoort gewoon garantie op de reparatie te worden gegeven. wij hebben een tijdje geleden een telefoon laten repareren (in een winkel die samsung gecertificeerd is, telefoon was een samsung) en we kregen 3 maanden garantie op de reparatie.
als het probleem van 'niet opladen' zich binnen 2 dagen weer voordoet dan is de reparatie gewoon niet goed uitgevoerd.

als ik u was zou ik coolblue aanspreken op de garantie op de reparatie. laat ze de reparatie die ze niet goed hebben uitgevoerd maar kosteloos herstellen.
de keuze of u het barstje in het scherm wilt laten repareren is uiteraard aan u, het is uw telefoon. als het barstje in de telefoon het gebruik van de telefoon verder niet in de weg zit dan uiteraard niet laten repareren.
de € 40,- die ze noemen om zonder reparatie uw toestel terug te krijgen is uiteraard ook van de gekke. een niet goed uitgevoerde reparatie dienen ze nu alsnog wel goed uit te voeren, daarbij mag men u voor de overlast best wat compensatie geven.
consuwijzer schrijft het volgende over garantie, klik https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie">hier (u mag niet teveel last hebben van de reparatie).

coolblue is aangesloten bij thuiswinkel, u kunt het volgende pad volgen, klik https://www.coolblue.nl/klantenservice/1469/informatie-over/klachten.html">hier.
zou als ik u was allereerst beginnen met een klacht in te dienen. als u dat al gedaan heeft dan de volgende stappen.