Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

webcare liander
webcare liander - 25-11-2015 10:22:04
Huishouden & Energie

Vervangen draaischijf kwh meter

[quote=romaris schreef op zondag 22 nov 2015, 20:51]ze willen mijn kwhmeter vervangen door een slimmemeter maar dat heb ik geweigerd. nu willen ze een digitale meter plaatsen maar ik wil mijn kwhmeter met draaischijf behouden i.v.m. mijn zonne panelen. ze geven aan dat mijn draaischijfmeter is afgekeurd. ben ik verplicht deze nu te laten vervangen?

goedemorgen romaris,

u geeft aan dat uw meter is afgekeurd. dan willen wij deze graag vervangen. de meter is namelijk niet meer betrouwbaar en zou in de toekomst voor storingen en andere problemen kunnen zorgen. wij verplichten u niet om een slimme meter te laten plaatsen. vervanging is wel nodig. helaas plaatsen wij geen draaischijf meters meer. er zal dus een digitale, niet slimme meter geplaatst worden. belt u ons gerust als u vragen heeft. u kunt ons bellen op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur op telefoonnummer 088 542 64 44 (lokaal tarief). u kunt ons ook bereiken door een e-mail te sturen naar info@liander.nl.

met vriendelijke groet,

elizabeth
medewerker klantenservice liander