Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
damaya - 25-11-2015 12:18:03
Computers & Telefonie

In garantie toch moeten betalen

Coolblue is niet de enige die zo handelt, ik heb hetzelfde probleem met kpn. toestel na overleg met klantenservice ter reparatie aangeboden, oplaadpunt werkte niet meer van xperia z, bekend probleem volgens sony en zou garantie zijn. nu brief of maken á 266 euro, toestel terug 35,01 of afstand doen.
lijkt wel een standaard beleid te worden voor deze toch dure apparaten.
ik heb tot nu toe ook geen oplossing. weet dat dit geen antwoord op het probleem van ts is, maar lijkt wel of je maar mee moet doen, aan alle gekkigheid wat ze verzinnen.