Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-11-2015 13:37:40
Computers & Telefonie

Eenzijdige verandering van telefoonabonnement

Ook ik heb bericht gekregen van t mobile over de contract aanpassing.
bij navraag bij de klantenservice kreeg ik standaard antwoorden waar ik niet veel aan had.
men wekt de indruk dat door het 2 jaar lang een flinke karting te geven alles voldoende gecompenseerd is. ik heb de vraag gesteld of dit ook geldt voor abonnees die geen of nauwelijks beltegoed hadden. dit bleek zo te zijn. verder heb ik de vraag gesteld of er een andere mogelijkheid was om te compenseren. helaas dit was niet mogelijk.
de enige mogelijkheid die voor mij overblijft is om mij tot de geschillencommissie telecommunicatie te wenden. dit heb ik gedaan met een volledige uitleg van mijn ongenoege. daarop kreeg ik een brief van de secretaris van de geschillencommissie met het verzoek om een formulier in te vullen wat ik dan ook zal doen. wel werd mij duidelijk gemaakt dat voor dat de commissie de klacht in behandeling gaat nemen ik eerst kosten moet betalen. hoeveel staat er niet bij.van alle reacties die ik heb gelezen vraag ik mij af of al deze mensen dit ook bij de geschillencommissie zullen deponeren. voor de geschillencommissie is het dan een leuk inkomen maar als er serieus met de klacht wordt omgegaan is dat misschien toch beter dan niets doen.
ik hoop wel dat kassa met de gedupeerden blijft werken om tot een oplosiing te komen.
in het verleden is gebleken dat kassa meer resultaten kan boeken dan wij als eenlingen.
hans van teffelen