Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 27-11-2015 20:12:51
Computers & Telefonie

Beƫindigen abonnement ivm emigreren

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 27 nov 2015, 19:42]maar bekijk het nou toch gewoon eens logisch. de ts sluit in januari dit jaar met zijn volle verstand een abonnement af voor twee jaar. hij is per 1 oktober van dit jaar geemigreerd. dat emigreren komt toch niet op als kakken?

daar ben je toch ook tijden mee bezig met de voorbereidingen?

en dan nog, een tekefoonabonnement, geef het weg.

vraag je mij nu naar de motieven van het plotselinge emigreren? weet ik veel, misschien een nieuwe baan, liefde, heimwee, het kan van alles zijn waarom het op komt 'als kakken'.
zo wilde mijn broer (lang geleden) plotseling naar ierland emigreren, omdat hij daar een leuke deerne had ontmoet. eenmaal in ierland aangekomen (gelukkig als vakantie) bleek de leuke deerne er nog een paar aanbidders op na te houden. dat was dan weer haar logica.

verder schuilt er een gevaar in je abo aan iemand anders geven, als die er lekker op los belt en internet, dan kan die je nog op kosten jagen.

maar hoe dan ook, iemand 'verwijten' dat die de wet erbij haalt en uitspraken van rechters vind ik merkwaardig.

meestal is het zo dat als je een tweejarig abo afsluit dat je dan voordeliger uitbent dan met een eenjarig. het lijkt me dan redelijk dat het voordeel teniet wordt gedaan. stel een eenjarig abo kost 40 per maand en een tweejarig abo 35, dan lijkt het me redelijk dat de verkoper 12x5 euro schadevergoeding mag vragen aan zijn klant voor het vroegtijdig ontbinden.