Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 29-11-2015 14:16:47
Computers & Telefonie

Nummerbehoud hollandsnieuwe

Beste annemijn,

het kan natuurlijk niet wat er gebeurd.

u heeft nummerbehoud aangevraagd bij hollandsnieuwe.
er zijn regels voor nummerbehoud en hollandsnieuwe is bij wet verplicht zich hier aan te houden (ga er vanuit dat u contract vrij bent bij uw 'oude' provider). hier leest u er meer over, http://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/juridische-vragen/telefonie-internet-tv/overstappen-opzeggen-verlengen/nummerbehoud/">klik.

u gebruikt uw nieuwe abonnement niet bij hollandsenieuwe omdat uw nummer nog niet is overgezet. laat hollandsenieuwe dit maar voor u compenseren. zij falen immers om uw nummerbehoud fatsoenlijk te regelen.
in de volgende link leest u wat u kunt doen bij een klacht over uw telecomaanbieder, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.

de problemen met nummerovername tussen vodafone en hollandsenieuwe (allebei vodafone notabene) spelen al veel langer maar men wil of kan het blijkbaar niet oplossen.
leest u anders de volgende vraag en de antwoorden ook eens, daar zitten zeker ook bruikbare tips voor u bij, klik http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/vodafone-al-weken-geen-nummerbehoud-mogelijk/?vhash=c749c73j">hier.