Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ph
philip36 - 30-11-2015 11:19:22
Computers & Telefonie

bericht van provider

Als het eerst wel goed ging en nu fout verwacht je dat het email adres fout is.
echter bij de email instellingen van ziggo staat dat voor uitgaande mails de poort 587 moet zij en niet 20.

dus verander eventueel de instellingen volgens de link van sjoppie@

u moet niet ziggo bellen maar de instelling van het email account op uw computer veranderen.

open windows live mail en klik bovenin op het tabblad accounts.
klik dan op eigenschappen en in het venster wat verschijnt op geavanceerd.
u kunt daar de poort voor de uitgaande mail veranderen in 587.
kijk ook meteen of andere instellingen goed zijn.
klik daarna op toepassen en ok