Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Lo
Lonne S. - 10-12-2015 23:26:11
Geldzaken & Recht

Maakt een geldstortmachine wel eens fouten?

ik heb dit enkele jaren geleden ook gehad bij de ing, toen ik aan de balie geld stortte. ik had het geld zelf meerdere malen geteld en kwam steeds op hetzelfde bedrag uit, dat ik ook noemde aan de medewerker. ik vroeg hem het na te tellen voordat ik het stortte. hij stopte het geld zonder het na te tellen in de geldstortmachine en deze telde 200 euro minder dan ik had overhandigd. een hele nare situatie. de medewerker zei dat de machine goed werkte. ik heb nog lopen zoeken of ik misschien briefjes geld was verloren, maar ik had het ter plekke in het bankkantoor nog geteld en heb niets gevonden. ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten, ik wist niet dat er een mogelijkheid was om een klachtenformulier in te vullen. ik heb er nooit meer iets over vernomen. daarna heb ik geen geld meer gestort bij de ing.


 


zijn er meer mensen die dit soort klachten hebben bij de ing of een andere bank? hoe zijn die klachten behandeld?