Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eclipse
eclipse - 30-12-2015 16:47:46
Computers & Telefonie

Verlenging avg licentie

Heeft u via  deze site betaald ?http://www.avangate.com/contact-us/" target="_blank"> klik hier    <customer@avangate.com> op uw  afschrift moet alle info staan die u nodig  hebt. open het envelopje en schrijf  uw  klacht  doe er een printscreen van uw  bestelling bij . als laatste staat de bevestigingsmail niet in ongewenst ? het is onmogelijk dat je niets hebt  moeten invullen, als je met paypal hebt  betaald  moet ook deze een 2  tal mails  sturen wat u heeft betaald. bij ideal staat het op uw betalingsgegevens, maar nogmals het is  onmogelijk dat u geen adres hebt  opgegeven, u moet het nl 2  x  doen ter verificatie en 2  x fout intypen ? u kunt  het recht zetten als u een bevestigingsmail hebt gekregen, want  daar staat ook uw  nieuwe licentiesleutel in . http://www.avg.com/ppc/nl-nl/protection-offer-comparison?ecid=ad:go:se:nl-nl-antivirus-brand-trial-search&gclid=cosghff1g8ocfyifwwodxwkjwg" target="_blank">inloggen account....... ga desnoods even op fb   http://www.avg.com/nl-nl/contacts" target="_blank">klik hier     ............onthou dat u altijd  een betaalbewijs  krijgt  en een licentie code. misschien dat het door de kerst is misgegaan en dat hij nog  komt. meestal komt u er met avangate er wel uit,