Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ve
Vermeulen77 - 08-01-2016 19:05:57
Huishouden & Energie

Keukensale.com

zeer slecht, onbeschoft richting klant, beschadigde keuken en schuld afschuiven.
nogmaals mijdt deze zaak en ga naar andere keukenzaak of nog beter koop hem rechtstreeks in duitsland. slechtste klantbehandeling die je maar kan bedenken vind je bij deze keten. zaken verdraaien, vergeten, leugens en tot slot beschadigde keukens leveren. hier een onderbouwde schets van hun werkwijze. in oktober 2015 liepen wij bij vestiging keukensale breda binnen. we werden ontvangen door een tijdelijke verkoper, omdat de eigenaar op beurs zou staan. dat is de eerste belofte die gebroken werd, want op de site staat dat je 'altijd' met de eigenaar afspraken maakt. maar goed, dat is slechts een kanttekening. het onderhandelspel gaat zoals bij alle keukenzaken. gezien wij negatieve ervaringen hadden met andere aanbieders betreft niet nakomen van afspraken gaven we duidelijk aan dat we wel een kleine aanbetaling wilden doen maar de volledige som pertinent pas na levering wilden voldoen. dat kan en daar hoefden wij ons niet druk over te maken. wat blijkt later in het verhaal wordt toch aangegeven dat het volledige bedrag 5 dagen voor levering moet worden voldoen, anders werd niets geleverd! leugen 1 was dus al in vroeg stadium geboren. na een inmeetafspraak die al een keer was verschoven werd aangegeven dat de keuken besteld zou worden. ikzelf ben naar keukensale breda gereden om daar de aanbetaling te gaan doen. ter plaatse was geen pinautomaat dus werd aangegeven dat als ik het de eerste volgende werkdag zou overmaken de keuken de ter plaatse besproken week zou worden geleverd.
hier stonden 2 personen van keukensale bij, later bleek dit een medewerker van vestiging den bosch te zijn, wederom weer geen eigenaar ter plaatse. wij hebben dus netjes de aanbetaling overgemaakt en nagebeld of de bestelling in gang gezet werd, ja werd aangegeven.
toen gebeurde het, ik bel zelf een week voor de geplande leverdatum zelf naar keukensale breda om te vragen op welke dag de keuken geleverd zou worden. het antwoord van de deze keer welk verantwoordelijke vestigingsmanager raymond x, doodleuk, mijnheer hij staat nog op afroep, dus hij wordt niet geleverd, dus dat zal pas volgende jaar worden. na het uiten van mijn frustraties en de vraag waar het verkeerd is gegaan en wie verantwoordelijk is werd de bal ronduit onbeschoft teruggekaatst naar mij. ik zou andere afspraken gemaakt hebben, ofwel ik was leugens aan het verkopen. vanzelfsprekend ben ik die avond direct in de auto gestapt om dit even face-2-face met de verantwoordelijke filiaalmanager te bespreken. daar laat deze 'manager' opeens een heel ander gezicht zien, ineens begripvol en de glade verkoper uithangen. na veel getouwtrek zou de keuken zsm worden besteld en ook gekeken worden naar een tijdelijke keukenfaciliteit, verder 0,0 compensatie en verder geen excuses, dit laatste geeft al aan hoe ze klanten behandelen. dus weer afspraak gemaakt dat de bal nu bij hun lag en er met ons gecommuniceerd zou worden, wanneer de keuken geleverd ging worden en de tijdelijke faciliteit (vaatwasser en spoelbak) geleverd zou worden, dit kon een week duren. na een week netjes wachten weer geen communicatie, ik met vriendin en onze kleine, die dus al weken ergens anders hun kostje moesten halen weer naar keukensale breda. filiaalmanager raymond x presteerde het wederom om de schuld te verlegen. hij belde voor onze neus (op zondag!) zogenaamd in een mooi toneelstukje, de 'vervoerder' die de keuken apparatuur al eerder zou leveren, hij had binnen 2 seconden iemand aan de lijn en voerde een gesprek zoals mijn 1,5 jarige zoontje met zijn telefoon zou voeren, achteraf te ridicuul voor woorden. na mijn zegje en wederom frustraties geuit te hebben werden de keuken naderhand eindelijk geleverd, gelijktijdig met de tijdelijke faciliteit, waar we dus niets aan hebben gehad. als kers op de klantonvriendelijkste taart die ik ooit heb moeten eten bemerkten we na een paar dagen dat het keukenblad beschadigd was bij transport. eerlijk gezegd verbaasde het me niet eens. mijn vriendin belde de vestiging op om het gebrek aan te geven. ja, werd gezegd, dit had u meteen moeten aangeven, wie zegt dat u dit niet zelf heeft gedaan. nou er stonden 4 man als getuigen bij het uitpakken dus onzin. maar mijnheer zou 'kijken wat hij nog kon doen. wat denk je nog niets gehoord 3 weken geleden. nogmaals vermijdt deze leugenachtige, klantonvriendelijke vestiging en hele keten, koop je keuken bij de ikea of in duitsland rechtstreeks. p.s. google maar eens goed op de namen van de personen die werkzaam zijn bij genoemde keten, waar rook is is vuur. onfrisse manier van zaken doen en klantschoffering.