Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronybalony - 16-02-2016 13:55:06
Computers & Telefonie

Slechte dekking 2g kpn

nu bijna 1 jaar verder ........ ik tel mijn maanden af wat wil ik graag weg bij kpn ... 


 


zelfs een reactie gehad op mijn in gebreke stelling, ik citeer :
betreft: ingebrekestelling

beverwijk , 19-05-2015

geachte heer, mevrouw,

ondanks herhaaldelijk verzoek om mij te helpen met het probleem, via het kpn forum onder de naam rodu59, dat ik heb met het ontvangst van het netwerk van kpn in een gebouw , wil ik u verzoeken om dit via deze weg nogmaals te proberen om dit op te lossen.

ik ben een contract voor mijn mobiel aan gegaan met kpn van 2 jaar omdat jullie beloven dat er een landelijke dekking is, helaas ik heb moeten ondervinden in het gebouw waar ik werk, op meerdere plaatsen, dat er totaal geen dekking is.

het adres waar ik niet bereikbaar ben is op het tata terrein aan de lunettenweg, hier is geen aparte postcode van maar het dichtstbijzijnde postcode is : waterweg 1 1969 ga heemskerk, u vind de lunettenweg dan 50 meter zuidelijker , bekeken via google earth.

internet vind ik niet erg maar dat ik zelfs geen 2g heb en niet gebeld of kan bellen is wel een kwalijke zaak.

in de voorwaarden staat letterlijk:
"bij mobiele telecommunicatie kunnen de mogelijkheden om verbindingen op te bouwen en de kwaliteit en eigenschappen van verbindingen niet op elke plaats op elk moment gelijk zijn. de verschillen houden verband met onder meer de gebruikte mobiele randapparaten, de radiobedekking van het gebruikte mobiele netwerk (die beïnvloed kan worden door onder meer de locatie of de aanwezigheid in een gebouw), de hoeveelheid telecommunicatieverkeer en atmosferische omstandigheden"

hierin staat niet vermeld dat het wel mogelijk is dat er helemaal geen verbinding tot stand zou kunnen komen.

had dit er gestaan dan had ik zeker overwogen om niet met kpn in zee te gaan.

ik zou graag zien dat per 1 juli 2015 mijn probleem is opgelost en ik kan bellen met het beloofde landelijke dekking op de plaats waar ik werk.

mocht u dat niet lukken zou ik per die datum mijn contract op willen zeggen zonder het betalen van een boete.

in het vertrouwen dat u het zover niet zult laten komen,

hoogachtend,






 reactie (mari jose ellen)






geachte heer duijn,

bedankt voor uw e-mail van 19 mei 2015 waarin u aangeeft dat uw bereik op uw werkplek niet goed. graag informeer ik u.
ik begrijp dat het vervelend is dat u geen netwerk hebt op uw werk. echter kunnen wij, zoals hieronder is aangegeven, geen volledige garantie geven voor netwerk in gebouwen.
door het materiaal op de plek waar u werkt, is het mogelijk dat u op zulke plekken geen bereik hebt. dit komt vaak ook voor in tunnels of in liften.
ik begrijp dat het vervelend is, echter kunnen wij hierin niks voor u betekenen.

uw contract loopt tot 31 maart 2017, wat betekent dat u deze niet kunt beëindigen zonder boete.

onze excuses voor het ongemak.

hebt u nog vragen? kijk op kpn.com/klantenservice of bel gratis 0800-0105. wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

met vriendelijke groet,

mari-josé ellen
klantenservice kpn









ik zit vandaag weer even te testen nu met speedtester om te kijken of ik de beloofde snelheden ( +/- 35 mbps) haal .. je raad het al ik kom gemiddeld tot 10 mbps met wel een hele uitschieter naar 12.5 mbps en dat met het "supersnelle internet van kpn " en landelijke dekking ...


 


ook op mijn werk nog steeds slecht bereik op alle fronten , en zelfs geen netwerk  ik wordt er zo moe van ....


 


had even een sim kaartje van ziggo van mijn vrouw in mijn telefoon gedaan .... wat een verschil ik download met ruim 26 mbps en wel 3 streepjes bereik en dat abbo is nog veel goedkoper ook .....


 


dus kpn wij zullen jullie ook nergens aanprijzen en zelfs afraden bij vrienden en kennissen. ( ook van deze hoor ik slechte berichten) 


 


 


ook het feit dat ik van mijn abonnement af kon komen als ik binnen twee weken had aangegeven dat ik niet tevreden was is ook niet juist , ik hing binnen een paar dagen al aan de telefoon


 


ik citeer :


welkom op het forum! ontzettend vervelend dat je op je thuisadres zo'n slecht bereik ervaart bij kpn mobiel! jammer dat je dit niet eerder hebt gemeld, daar je binnen 14 dagen kosteloos je product retour mag sturen. 


 


door 
kpn webcare specialist
 
och ik hoef nog maar een klein jaartje.......