Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 14-03-2016 13:47:07
Computers & Telefonie

Ziggo factuur

Ik heb per post een brief van ziggo ontvangen (2 maart) over dat nu per maand betaald moet worden i.p.v. per kwartaal en dat dan 3x kosten voor acceptgiro betaald moeten worden (i.p.v. 1 x). betreft toezending per post.
ik heb om de betaling te wijzigen in automatische incasso op 3 maart een account aangemaakt en vervolgens via het account gekozen voor automatische incasso.
ik zou daarover nog een brief moeten ontvangen, maar heb die nog niet ontvangen.
in mijn account (zojuist gekeken) staat inmiddels wel vermeld dat mijn betaalwijze automatische incasso is. ik lees (in mijn account) nergens wanneer die automatische incasso dan plaats zal vinden.
ik was klant van casema dat later ziggo werd.
bij veelgestelde vragen staat dat de automatische incasso op één van de laatste drie werkdagen van de maand wordt afgeschreven:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/factuur-betalen/extra-uitleg/" target="_blank">https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/factuur-betalen/extra-uitleg/