Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 17-07-2016 16:08:04
Elektronica & TV

Probleem met philips tv

Zowel ing als de consumentenbond hebben geen monteurs en de cb zal u ook doorverwijzen naar consuwijzer.....

vraag liever philips of er een update ter beschikking staat. dat is bij mij bij een nieuw toestel al drie keer gebeurd. het liefst telefonisch bij de klantendienst via de website (€ 1,- eenmalig extra). hier kunt u samen met de klantendienst telefonisch onderzoeken of uw huidige tv een update nodig heeft. modelnummer staat in de papieren en op de achterkant van de tv. indien uw toestel een update nodig heeft, krijgt u kostenloos een usb-stick toegestuurd die u volgens de meegestuurde aanwijzingen in uw tv kunt plaatsen.

dat philips niet meer dè philips is van vroeger is fluiten de mussen inmiddels al op de daken.....!

raar dat een oude vraag weer teruggezet wordt......(??) heb de antwoorden niet gelezen(!!)