Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

br
brui0929 - 05-09-2016 21:53:33
Computers & Telefonie

Vodafone prepaid aboonement prepaid

Dit speelt al voordat ik mijn simkaart verving omdat de simkaart met het libertel logo stuk was.
bij vodafone heb ik herhaaldelijke geklaagd ook in de winkel.
vodafone maakt afspraken zou alles als nog regelen en als ik *101# in typ om het bel te goed op te vragen
verschijnt de fout melding dit mobiele nummer is geen vodafone prepaid nummer wat wel altijd een prepaid nummer is geweest.
hieruit blijkt dat vodafone dus niets doet anders kreeg ik wel mijn bel te goed te zien.
avrotros opgelicht had een onderwep dat mensen op kosten worden gejaagt door telefoonnummers die iemand bellen,
de telefoon een keer overlaten gaan waardoor de eigenaar terug gaat bellen en dit vaker gebeurd.
dit zijn ongewenste telefoontjes zie uitzending van 19-04-2016 en uitzending 26-04-2016 op www.avrotrosopgelicht.nl