Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fa
familyman - 07-03-2017 21:33:04
Winkels & Webshops

Bril kapot in poststuk

Uw montuur is 4,5 jaar oud. vele mensen zetten hun bril met één hand op en af. dus alle krachten komen die tijd en keren op één kant te staan met de nodige onnodige slijtage. je moet een brilmontuur met twee handen op en af zetten, net zoals je een laptop met twee handen open en dicht moet doen, met één hand krijgt je scherm spanning en maak je kans op problemen.
terug naar de bril. hoe bent u aan de sterkte gekomen voor uw nieuwe glazen? wie heeft die opgemeten? uw "oude" opticien of iemand anders? maar de prijs van een montuur is tegenwoordig zo vaak zo laag, ze zijn al vanaf € 25 te koop (privé ervaring).
als een bril verzonden wordt, is dat een risico, het woord breekbaar helpt niet, er mag wèl een betere verpakking gebruikt worden. maar is het montuur niet te herstellen? zo ja, lijkt een gratis herstelling wel gepast, zo nee, doe een tegenvoorstel op basis van 50/50. en haal dan de bril persoonlijk op.