Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Genee - 07-03-2017 23:35:27
Winkels & Webshops

Bril kapot in poststuk

Een opticien behoort te weten hoe je een bril opstuurt.
de opticien is wel degelijk schuldig, je kunt wel een ei in een doosje versturen en als deze gebroken aankomt zeggen dat het je schuld niet is, dat is makkelijk.
dat had volgens mij niet in een plastic hoesje verstuurd mogen worden maar in een stevige brillenkoker of in een groter doosje met de ruimte rondom de bril opgevuld met papier.
dat de opticien maar 25% wil vergoeden is een lachertje, hij wordt er op deze manier beter van.
winst op de glazen en winst op het nieuwe montuur.
50% korting op een nieuw montuur is nog te overwegen.