Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 08-03-2017 10:32:13
Winkels & Webshops

Bril kapot in poststuk

De economische levensduur van een bril is 4 tot 6 jaar. 
http://www.nuvo.nl/pages/2031/klant-blijft-eindeloos-doorlopen-met-oude-bril-doe-er-wat-aan.html
de bril was al bijna aan zijn eind. wat verwacht u, een geheel nieuw montuur?
de schade die u heeft aan het montuur  is de waarde van het montuur op dit moment.  die zal niet hoog zijn.
dan is 25 % korting op een nieuw montuur een redelijk aanbod.
opticiens versturen in de regel een brillen. daar ga je naar terug om de bril te passen en bij te laten stellen.
in de regel is het de winkel die verantwoordelijk is voor het versturen van de bril.
in dit geval was u degene die wilde dat de bril per post verstuurd werd, hetgeen dus een uitzondering is.
ik zou het aanbod van de opticien accepteren.
als u besparen wilt op een bril koop dan een bij de drogist.