Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cl
Claudiaatjes - 08-03-2017 11:15:27
Winkels & Webshops

Bril kapot in poststuk

Mijn opticien heeft zelf aangeboden de bril op te sturen. ik heb er niet om gevraagd.
ik ga alleen maar naar deze opticien, dus de bril is er ooit aangekocht, de nieuwe glazen zijn daar aangemeten (oude ook, de coating was van het glas afgegaan) en ook daar erin geplaatst. mijn contactlenzen schaf ik daar aan. mijn bril gebruik ik als ik thuis ben, maar draag eigenlijk altijd lenzen. ik had een harde brillenkoker bij mij, maar die paste niet in het doosje waar ze dingen in versturen, dus hebben ze er nu een plastic insteekhoes omheen gedaan. er is duidelijk kracht op de hoek gekomen met verzenden, waardoor het montuur bovenin is gebroken. ik ben eigenlijk van mening dat ik een heel montuur heb aangeleverd, ik ook een heel montuur terug verwacht. ik kan idd een opticien in de buurt zoeken, maar deze ken ik al 25 jaar en ik kan het combineren met een bezoek aan mijn ouders. ben er niet op uit om er beter van te worden, maar ben benieuwd of men dit een terechte 'vergoeding' vind.