Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cr
cristoffel - 18-02-2019 14:55:49
Geldzaken & Recht

Dhl bezorgers liegen over bezorgpogingen

ik heb meer negatieve ervaringen met postnl dan met dhl, maar dat is maar 1 annecdote.


bij postnl heb ik ook meldingen gehad van niet-bestaande bezorgpogingen. ook een keer een bezorger die een uur voor het aangekondigde dagdeel kwam. of spontaan een melding dat de bezorging met een dag is vertraagd tijdens het wachten op het pakket. uiteraard zonder opgaaf van reden.
als ik de keuze heb laat ik het altijd bij een afhaalpunt bezorgen.


of een bezorging 1 of 2 dagen duurt maakt mij niet uit. ik heb ook liever geen meldingen dan onjuiste meldingen. als ze zich maar aan hun afspraken houden!


 


ik ben een voorstander van een onafhankelijk onderzoek. maar dan naar alle bezorgdiensten, niet alleen dhl. welke partij zou dit kunnen doen? wellicht is hier al onderzoek naar gedaan.


ik ben ook benieuwd naar de kant van de bezorgers. ik heb wel eens gehoord dat bezorgers vaak onrealistische opdrachten krijgen en hun route in een onmogelijk korte tijd moeten afronden. ik denk dat veel van de problemen bij management liggen.