Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

klarna-nl
klarna-nl - 31-07-2019 09:46:04
Winkels & Webshops

Onterechte vordering wish

Beste davikita,

natuurlijk een erg vervelende situatie.

wanneer je kiest om een bestelling te betalen via klarna achteraf betalen krijg je de factuur en de eerste herinnering per e-mail opgestuurd. als er vervolgens nog geen betaling heeft plaatsgevonden zal je een tweede herinnering ontvangen. als laatste zal de factuur dan inderdaad worden overgedragen aan het incassobureau. in een situatie als deze had je ons het beste kunnen contacteren op het moment dat de factuur nog bij klarna lag. op het moment dat de factuur is overgedragen aan incasso partners is het voor ons helaas niet meer mogelijk iets voor je hier in te betekenen. voor specifieke informatie over de factuur en wat hiermee te doen kan ik je enkel doorverwijzen naar incasso partners.

groet, michel