Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 19-12-2005 17:23:44
Elektronica & TV

Showmodel jvc home cinemaset

hallo melvill,


ook dit komt mij bekend voor. bij het kopen van een tv heb ik een behoorlijke korting weten te bedingen. daarbij heb ik heel duidelijk gesteld, dat ik een nieuwe tv uit de (dichte) doos wilde hebben en geen showroommodel.


later, bij het uitpakken van de tv uit de doos, bemerkte ik een laagje stof op de tv, waaruit bleek dat ik dus wel een showroommodel had gekregen. ook na controle van het nummer achter op de tv bij philips zelf, bleek dat ik een tv had, die al bijna een jaar oud was. heb wel een andere (nieuwe) gekregen).


moraal van dit verhaal: kijk altijd, zoals u dus ook gedaan hebt, het toestel helemaal, direct goed na.


u hebt een nieuw toestel besteld en daar hebt u ook recht op. u kunt nu in overleg treden met de verkopende partij en voorleggen: of een echte nieuwe, of korting op deze installatie. zorg er wel voor, dat als u een korting krijgt op deze installatie, dat de garantie gewoon door blijft lopen. haalt u eventueel een nieuwe installatie op, kijk direct in de winkel of de verpakking nog helemaal origineel (gesloten) is.


succes, gr. hutch