Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 25-04-2021 19:12:13
Winkels & Webshops

Geen prijsspecificatie hans anders

Waarde vraagsteller. ik ben diverse keren bij ha geweest en altijd op aanbiedingen (hollanders zijn zuinig, toch) altijd is mij geprobberd ipv de goedkoopste actieglazen  duurdere te verkopen, met een beter en best leesdeel tegen meerkosten, ook alle coating en dergelijke heb ik altijd geweigerd. zelfs bij het afhalen werd mij nog geprobeerd een service paspoort/verzekering oid te verkopen. dit heb ik altijd gweigerd.

ik kan er niet aan geloven dat u dit niet gevraagd is en dat er geen prijzen zijn genoemd vòòr de aankoop, bovendien had u bij het afrekenen toch al meteen kunnen klagen over de prijs. er moet een aantekeing gemaakt worden dat het gevraagd is zelfs .........

off topic: (mopje)doet mij denken aan een opticien, die leert zijn jongste bediende het volgende: "de bril kost (voorbeeld) €150" , zegt de klant niets, dan ga je verder, "maar dat is zonder de glazen, die kosten€ 100", zegt de klant dan nog niks dan zeg je erbij: "per stuk".