Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Georgie.good - 13-08-2023 17:29:52
Winkels & Webshops

Klacht over dienstverlening, service dpd pakketdienst

Oo het pakket was hufterproof verpakt. ik verpak nogal wat pakketten in de afgelopen jaren. maar er zijn schijnbaar medewerkers bij dpd die ongestraft meer dan hufterig omgaan met iemand anders eigendommen dus zij die proberen hier de schuld te leggen bij mij geef ik daarin ongelijk! vraag mij wel es af of iemand werkt of betaald krijgt om iemand de mond te snoeren? zowel als ook de ontvangster zeggen dat het pakket goed en dik ingepakt was, dat het pakket kapot getrokken was en langdurig buiten in de regen ion in eenbadkuip vol water gelegen moet heben om de verpakking zo te beschadigen! de schuld ligt bij dpd!
maar evengoed vriendelijk bedankt voor u reactie. volgens mij heeft een verzenddienst ook zoiets als zorgplicht, verantwoordlijkheid! natuurlijk probeer ik de schade te verhalen bij dpd maar zij reageren gewoon niet meer en je word in de wacht gezet waarna men niet meer reageert in de hoop dat je het opgeeft! jammer dat sommige van u dat gedrag negeren en liever mij proberen de mond te snoeren? nogmaals dank voor u een reactie!