Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 08-11-2023 12:50:11
Elektronica & TV

Glasvezel

Wat een probleem kan het zijn. indien u klant van kpn bent d.m.v. de koper lijn komt het voor dat huidige modem aan vervanging toe is. alle nieuwe modems die kpn uitgeeft zijn reeds geschikt voor glasvezel (rode aansluiting). dat wil echter niet zeggen dat u deze direct met glasvezel kan gebruiken als er geen kabel in de grond ligt. normale procedure van kpn is een melding binnen welke periode glasvezel bij u beschikbaar is. u krijgt dan de mogelijkheid deze "gratis" bij u een aansluiting in de woning te krijgen en daarbij het modem en tv e.d. aan te sluiten en te controleren op goede werking o.a. wifi. maar zolang er geen kabel in de grond ligt kunt u gewoon op het koperdraadje werken. logisch dus dat kpn verteld dat ze er mee bezig zijn maar nog niet exact kunnen vertellen wanneer de kabel de grond in gaat. dus al meldt u zich 10 keer af en wordt u nieuwe klant, het zal er echt niet sneller door gaan.