Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 13-12-2023 10:46:00
Vrije tijd & Tuin

Museumkaarten nooit ontvangen

(ook) mijn vraag: heeft u gecontroleerd/nagevraagd of men het juiste adres hanteert om te verzenden? 

mijn meest ultime advies is: in gebreke stellen en levering vorderen binnen 14 dagen, zo niet, uw geld terug. daarna indien u toch de kaarten wel wenst: kopen bij een museum dat deelneemt.  https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/   hoe dan ook: de verzender/verkoper is degene die verantwoordelijk is voor goede verzending en ontvangst en zo er sprake zou kunnen zijn van onjuiste bezorging of ontvreemding, dan is het de verzender die de bezorgsdient dient aan te spreken.