Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
JannyBoe - 14-12-2023 07:57:38
Vrije tijd & Tuin

Museumkaarten nooit ontvangen

Hallo jeroen, je zou nog eens kunnen proberen te bellen met de museumvereniging via 020-5512900. de ze organisatie gaat over de kaart en je belt dan met een ander nummer dan de servicedesk van de kaart. overige gegevens van de museumvereniging staan onder aan https://museumvereniging.nl/over-ons/" target="_blank">deze pagina.

als dat ook niet werkt dan zou ik in de pen klimmen en de koop ontbinden. u hebt iets gekocht en niet gekregen en de verkoper ruim voldoende in de gelegenheid gesteld om een en ander recht te zetten. zie de website van https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-niet-tevreden/aankoop-niet-geleverd" target="_blank">consuwijzer voor info en voorbeeldbrieven.