Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

alk
alk - 02-02-2024 19:12:55
Garantie & Verzekeringen

Telefonisch contact schade nationale nederlanden

niet echt handig om je via een bank je bij een verzekeringsmaatschappij te verzekeren. in principe moet je bij sns zijn, daar heb je een relatie mee. je betaald je premie immmers aan sns en de communicatie loopt ook via sns. nationale nederlanden zal niets voor je doen, te groot, te log en te anoniem. blijkt ook uit de contactmogelijkheden.


ik ben verzekerd via een een lokaal verzekerings kantoor bij een regionale verzekeringsmaatschappij. alles kleinschalig en zeer goed bereikbaar. als je belt zien ze aan je telefoonnummer gelijk wie je bent en wordt je met je naam aangesproken. lokale verzekeringskantoren hebben een vrij grote mate van zelfbeslissings mogelijkheden. als je belt met schade dan wordt het onmiddelijk geregeld. nog een voordeel, ze denken met de klant mee en adviseren als zodanig in het belang van de klant.