Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Doan
Doan - 28-02-2024 20:58:47
Vrije tijd & Tuin

Museumkaarten nooit ontvangen

Ik herken het probleem, heb precies hetzelfde meegemaakt!
bellen, mailen met klantenservice mjk en intussen heb je wel betaald middels ideal en kun je geen gebruik maken van het de bestelde museumkaart.

onbegrijpelijk dat er niet meteen zoals bij elke internetbestelling geen bevestiging van verzending met track en trace wordt toegestuurd voor een product van €70,-.