Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 14-03-2024 19:39:41
Geldzaken & Recht

Topticketshop behoudt winst na foutieve website

Tja, strikt formeel zou u teruggave kunnen vorderen tenzij u in de voorwaarden iets over het hoofd heeft gezien het grote probleem evenwel is dat u dat mogelijk minstens zoveel geld kan kosten indien het niet tot resultaat leidt. een ander probleem is dat u al heeft betaalt terwijl u de tickets niet ontving. doorverkoop door deze shop is hun verdienmodel en dan kan er best eens iets verkeerd gaan. dat neemt echter opnieuw niet weg dat u het teveel betaalde dan m.i. wel terug zou moeten ontvangen omdat u dus onverschuldigd betaald. u kunt een poging doen om het te vorderen, per breif aangetekend, zie daarvoor dit voorbeeld: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-onverschuldigde-betaling-terugvorderen/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-onverschuldigde-betaling-terugvorderen/  u kunt daarbij se porto kosten van het aantekenen ook vorderen.