Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 17-03-2024 09:06:59
Winkels & Webshops

Bestelling niet geleverd, wel betaling vereist

Hallo sigi41 , 

veelgestelde vragen , 


wat als ik niet tevreden ben over hoe klarna het probleem heeft opgelost?





als u niet tevreden bent met de oplossing, kunt u nog steeds contact opnemen met de verkoper en, indien noodzakelijk, juridische stappen ondernemen. in dit opzicht biedt de kopersbescherming van klarna alleen een extra mogelijkheid voor geschillenbeslechting om u te helpen een terugbetaling te krijgen voor uw bestelling in het geval van een gerechtvaardigde claim via kopersbescherming. 

zie ook deze links , 

https://www.klarna.com/nl/klachten/" target="_blank">https://www.klarna.com/nl/klachten/ 

intertoys is aangesloten bij thuiswinkel.org , u kunt daar ook nog een klacht indienen , 

https://www.thuiswinkel.org/leden/intertoys/certificaat/" target="_blank">https://www.thuiswinkel.org/leden/intertoys/certificaat/ 

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/helpcenter/klacht-indienen/" target="_blank">https://www.thuiswinkel.org/consumenten/helpcenter/klacht-indienen/