Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

r.kemperman
r.kemperman - 18-03-2024 13:55:33
Geldzaken & Recht

Niet tijdig afzeggen: kosten voor afspraak

wij hebben hetzelfde gehad met een schoonmaakbedrijf voor de mechanische ventilatie
nahet errste bezoek kregen we een jaar later een brief via postnl met daarin het bericht dat zij op die en die datum en die tijd langs zouden komen voor de jaarlijkse schoonmaal. 


ook hier de tekst dat als zij voor een dichte deur zouden staan dat er dan een rekening zou volgen. 


ik heb toen contact opgenomen met de vraag wat dat voor flauwekul is. er wordt niet eens gevraagd om de afspraak te bevestigen. 


voor hetzelfde geld, krijg ik de brief niet en staan zij dus voor een dichte deur
reactie: dat was mijn probleem. dit gebeurde zelden. 


hierop was mijn reactie dat ze mij als klant kwijt waren en wij zijn overgestapt naar een ander bedrijf