Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Thecla58
Thecla58 - 21-03-2024 09:08:35
Winkels & Webshops

Wie er verantwoordelijk als een pakket niet bezorgd word?

Je hebt het correct. de leverancier is verantwoordelijk voor het verzenden van het pakket. hij heeft een overeenkomst met dpd en jij alleen met de leverancier. hij moet dus dpd manen om het pakket bij je af te geven. jij kunt je geld bij de leverancier terugeisen. 

doe dit door het sturen van een e-mail, liefst ook nog een brief per reguliere post en aangetekend met handtekening voor ontvangst waarin je hem maant dat hij 10 dagen de tijd heeft o het pakket bij jou te laten bezorgen en als dat niet gebeurt binnen die termijn jij tot ontbinding van de overeenkomst met hem over gaat en je je geld terug wilt.

je opmerking over dpd snijdt geen hout en is dus onnodig.