Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mabelle
Mabelle - 06-04-2024 17:49:39
Geldzaken & Recht

Digid

wat als het niet lukt om de inlogfunctie te activeren:


het is tijdelijk niet altijd mogelijk om de inlogfunctie te activeren met 1 apparaat. lukt het niet om te activeren met 1 apparaat? dan heeft u 2 apparaten nodig:
 
-smartphone met de digid app
-ander apparaat, zoals een laptop of computer.


ga op uw laptop of computer naar mijn digid en volg de stappen in de brief.
 
foutmelding
mogelijk krijgt u tijdens het activeren van de inlogfunctie een van de volgende foutmeldingen:
 
er is een interne serverfout opgetreden
activatie is mislukt, probeer het opnieuw
activatie nodig, activeer inloggen met identiteitsbewijs in mijn digid
er is een onverwachte fout opgetreden
dit komt door een technisch probleem. wij werken aan een oplossing. probeer het op een later moment nog eens.