Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
harry@kim - 09-04-2024 10:13:40
Winkels & Webshops

Woneninterieur.nl mooie beloftes maar niets ervan waar.

Beste,

ik had eind vorig jaar hetzelfde probleem. voor € 1.000 besteld. het was op voorraad en het kon snel geleverd worden. expliciet om gevraagd voordat ik besteld had. maar dit waren valse beloftes. beloftes van levering werden steeds niet nagekomen. mailen, chatten, telkens geen direct antwoord op mijn vraag. ik heb zelfs vervoerdersbedrijven gebeld waar hun (af en toe) zaken mee doen. na weken lang van contact zoeken en stress, heb ik de opdracht geannuleerd en 2 weken de tijd gegeven om het bedrag terug te storten. ook gaf ik aan dat ik mijn rechtsbijstand om advies gevraagd had. na 2 weken geen geld. toen aangegeven dat ik een dossier laat aanmaken bijn mijn rechtsbijstandverzekering en dat ik melding zou gaan doen bij de acm en dat ik aangiften zal gaan doen. op een gegeven moment afgesproken dat het bedrag in 2 termijnen terugbetaald zou worden. dit is uiteindelijk gedaan, al ging dat ook niet vanzelf :-).

maar inderdaad wat jij ook zegt. het bewust voor de gek houden van mensen, dat is erg verwerpelijk.