Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Thecla58
Thecla58 - 11-04-2024 14:05:10
Geldzaken & Recht

Dpd bezorger bezorgd niet

Jij hebt helemaal niet met dpsd te maken. er is geen overeenkomst tussen jou en dpd. jij hebt alleen een overeenkomst met de verkoper.

klagen bij dpd heeft geen zin. dat moet de verkoper doen omdat hij een ovk mert dpd heeft.

het enige wat je kunt doen is wachten op een telefoontje of mailtje van het servicepoint en dan daar je pakketje ophalen. is het inderdaad weg, dan moet je hje tot de verkoper wenden en die is verplicht om het bestelde opnieuw te verzenden of je geld terug geven. voor het verdwenen pakket moet hij, zoals dpd al aangeeft een onderzoek laten starten.

heel nobel van jou dat je een structurele oplossing wilt, maar daar ga jij niet over. 

overigens zie ik het nut niet in van het plaatsen van een video op jij buis. dat is niet netjes en kan je moeilijkheden opleveren. hoe weet je trouwens dat die bezorger ook jouw pakket bj zich had? het kan ook een andere bezorger zijn. ligt aan het tijdsstip waarop jouw pakket bij dpd ontvangen is. zelf heb ik meegemaakt dat er een dpd bij mij in straat stond die niet bij mij bracht, maar drie uur later werd het wel bezorgd.