Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rj
rjw - 11-04-2024 16:31:08
Geldzaken & Recht

Dpd bezorger bezorgd niet

De enige manier om bezorgen van pakketten te verbeteren is dat we realistische bedragen willen gaan betalen voor pakketbezorging. de meeste mensen kiezen voor webwinkels die "gratis" bezorgen, en die webwinkels gaan op hun beurt weer de pakketbezorgbedrijven uitknijpen om zo laag mogelijke tarieven te krijgen. vervolgens gaan die bedrijven hun bezorgers weer uitknijpen. vaak worden ze betaald per afgeleverd pakket (dus terug gaan als iemand niet thuis was levert maar 1 betaling op). en als je dan kijkt hoeveel tijd het kost om pakketten in flats te bezorgen dan kan ik me vanuit een bezorger voorstellen dat ze af en toe (als de tijdsdruk te hoog wordt) soms pakketten liever ergens centraal afleveren.

kijktip: de ken loach film "sorry, we missed you".