Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chronisch zieke - 15-04-2024 16:39:55
Geldzaken & Recht

Dpd bezorger bezorgd niet

ik begrijp u helemaal.


ik woon niet in een flat, maar pakketten zijn ook bij mij een grote ergernis, door wie ze dan ook bezorgd worden, want post.nl is nét zo erg. ze 'leggen' allebei pakjes aan de deur, zonder aan te bellen. of je ontvangt een mail, dat het bezorgd is, maar er blijkt niks te liggen. niet altijd, maar wél vaak.


maar het is ook eigenlijk onbegrijpelijk dat de verzender verantwoordelijk wordt gehouden voor het verzenden en bezorgen en niet de pakketbezorging. best wel onlogisch eigenlijk, maar zo is het hier.


ik ben dus bang, dat u het niet op kan lossen, zonder de verkopende partij, en die hebben het meestal te druk om iets na te zoeken. iets, wat ze naar mijn gevoel ook niet kunnen, want ze kunnen immers niet in de opslag kijken van het vervoersbedrijf.


 


een vervoersbedrijf zou wel een veel betere administratie kunnen voeren, volgens mij, maar dát hebben we als ontvangers niet in de hand. en het is een vervoersbedrijf immers alleen te doen om de winst, als ze niet verantwoordelijk worden gehouden. kijk maar naar de tijd, wat een bezorger krijgt om iets af te leveren.


ze eisen veel van hun personeel, maar iets nazoeken? vergeet het maar.