Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 17-04-2024 21:53:18
Winkels & Webshops

Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft

In aanvulling op hetgeen @mahadma als telt: u bent verantwoordelijk voor de verzending en goed arriveren en het lastige is hier dat in feite de ontvanger u ook letterlijk dient te bewijzen dat u het niet goed resp. goed ingepakt heeft verzonden. in de origibnele verpakking zoals feitelijk min of meer vereist is zou het niet stuk mogen gaan. de remedie is in dit geval om dan altijd te zorgen voor bewijs dat het heel goed is ingepakt en er geen schade kan ontstaan of verzekerd retourneren.

allemaal erg lastig en helaas adviseer ik u om maar aan hun vraag om betaling te voldoen. indien niet kan het u nog meer kosten (helaas) ominderdaad uw gelijk te krijgen. voor alle zekerheid kunt u zich wenden tot - het juridisch loket, tel. 0800-8020 (gratis), zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl doch ik vrees dat het antwoord dan niet anders zal zijn.