Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ze
zeeuw.p - 19-04-2024 16:28:27
Auto & Vervoer

Tussentijds opzeggen autoverzekering

Natuurlijk is bereikbaarheid en klantvriendelijk contact belangrijk. ik begrijp al te goed dat chatbots niet fijn werken; voor fbto heel efficient (en goedkoop) maar voor de klant tijdrovend en een bron van ergernis. mijn advies: kies bij een vergelijker een andere verzekeraar die goed scoort op klantencontact. zal mischien iets duurder zijn, maar dat mag ook iets waard zijn.