Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

1paul
1paul - 04-05-2024 07:52:17
Winkels & Webshops

Ici paris webwinkel/postnl is mijn retour kwijt

https://digidispuut.nl/wp-content/uploads/2017/01/zaak0001-risico-retour-door-webwinkel-gratis-aangeboden-verzendmethode.pdf" target="_blank">linkje

https://www.webwinkelkeur.nl/risico-van-verzending-bijna-nooit-voor-consument/

als klant ben je verantwoordelijk voor het retour komen van de goederen, jij bent immers die verzend, zelfs het feit dat je retourlabel krijgt doet hier niets aan af.

post mag je echt wel helpen in deze net als ici paris trouwens, neem nogmaals kontakt op met post nl en leg hun voor dat enkel het simpele feit dat je gebruikt maakt van een retourlabel de verantwoordelijkheid niet verlegd word naar ici paris jij bent en blijft de verzender en daarmee de aansprakelijke partij!!
https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel10" target="_blank">