Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 06-11-2006 17:27:58
Computers & Telefonie

Is ibood betrouwbaar

dag jacob,


ik heb geen ervaringen met dit bedrijf. wel heb ik op hun site gekeken en daar viel mij wat op, waar u rekening mee dient te houden:


"de eigenaar van het product betaalt de verzending van het defecte product naar ibood of het reparatiecentrum. valt het product binnen de garantie dan komt de retourzending voor rekening van ibood. indien het defect niet onder de garantie valt, volgt de retourzending onder rembours."


hier wordt dus mee bedoeld, dat u die kosten moet betalen van verzending naar ibood toe. alleen als het onder de garantie valt, betaald ibood de verzendkosten naar u toe....... echter indien u daar iets koopt en er treedt een defect op binnen de garantietermijn, dient ibood ook de kosten van verzending op zich te nemen vanaf uw huis naar ibood toe (zie http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/21.html">artikel 21, lid 2 (boek 7) burgerlijk wetboek.


kort gezegd handelt ibood, wat dit betreft, in strijd met de wet.


ook zag ik nog het volgende staan:


"gelukkig biedt ibood enkel kwaliteitsproducten aan, defecten komen zelden tot nooit voor! bewaar je aankoopbewijs goed, deze heb je nodig voor de garantieprocedure."


dit is natuurlijk klinkklare onzin, lariekoek!!


gr. hutch